En fin söndag

Igår var det söndag.
Detta måste nog vara bland den tråkigaste veckodagen som finns..
Så fort jag vaknar, så går jag i princip bara i väntans tider..
I väntans tider, för att det ska bli, just det ja, måndag igen..
Ny vecka, mer jobb..
Och nu ska man jobba måndag till fredag.
Igen..
Har varit riktigt mkt ledigheter nu med alla helg och kläm-dagar...
Behöver ju nästan ta semester ngn dag denna veckan för att palla med trycket..
Men men, jag får vara STARK!!

Även om söndagen var ytterst fin och rolig var det tråksöndag.
Detta glöms tyvärr inte i första taget.
Men för en stund kunde det dock glömmas bort och jag å min pojk drog ut på isen på Väggarinken och åkte runt:)
Dock inte så länge pg. a.:
 "Oj, vad ont i fötterna jag har" av L, haha, men kul var det:)
Måste göras oftare.
Man åker skridskor alldeles för sällan.

Just skridskoåkning har man många minnen till...
Åka med skolan - varm choklad - ostmacka - och just det min L hade, ont i fötterna..
Haha! En gång när vi var små, jag å syrran, drog mamma med oss till Jössarinken mitt i sommarn, en sjukt varm dag för att åka skridskor:)
Det var tider det..

Avslutningsvis på denna tråk-söndag, avnjöts glögg och lussekatt:)
Sist men inte minst en skräckfilm i fullmånens ljus å allt.. 
Ska man vara ärlig å erkänna helt helhjärtat nu, så tog det ett bra tag innan jag somnade...
En trots detta dumma filmval så var dagen en fin söndag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0