Sjuk, men ack så förälskad!

Jag är sjuk idag oxå..
Denna sjuhelsikes förkylning har inte ens släppt lite..
Knarkar alvedon och insuper nässpray till förbannelse..
Det är inte okej.,

Idag är det vår ute!
Men vad hjälper det...
Jo, det hjälper big time!
Jag är sjuk, men man känner sig lite piggare när man kan blick aut över det som nu börjar se ut som vår!
Vår i mitt hjärta, saknat!
Vill kunna börja använda min blåa vårjacka som jag fullkomligt är förälskad i!
Kärlek vid första ögonkastet, ja det var så det var!

Är ju innebandy kvälen till ära.
Om jag orakr ska jag pallra mig dit.
Vill ju se, sista matchen nu så..
Aja, jag tycker bara synd om mig själv idag, så detta kommer jag ingen vart med..
Ska försöka gå ut och få lite sol på näsan:)
Saknat saknat saknat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0