Poker Face, still in my heart

Det är ta mig fan ofattbart!
Jag fattar inte.
Lady Gaga öser på ur högtalarna och jag blir som galen,
Dansspasmer pumpar i blodet och det är inget stopp så långt ögat kan nå
Om och om och om och om igen
Inget slut på detta, och som det sagts förr, ingen fest utan Poker Face.
Det är numera en lag
Önskades 3 ggr på Harrys, spelades 3 ggr, älskar, fullkomligt älskar gårdagens dj:)
Ofattbart att jag inte tröttnat på låten..
Den går på högvarv minst 2 ggr om dagen och lördagar ska vi inte tala om..


Med Emelie var det bättre än bäst igår, som vanligt:P
Inflyttningsfest på alla hjärtans dag, ett mkt bra och lyckat koncept tycker jag:)
Synd att Kornelia inte var med och röjde...
Men skjuts till danshaket, ja tack;)

Kommentarer
Postat av: Nea

Aaw söt! Nästa gång, DÅ lämnar jag er inte! :D

2009-02-15 @ 22:58:44
URL: http://neasvea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0