Mjölk vs grädde

Gul, blå, grön och röd mjölk. Och sen det där väldigt sällsynta, just grädde.
Jag har grön mjölk just nu..
Det känns sådär..
Eftersom grädde just är så pass sällsynt så är det inget man går i siktar alltför högt på, men om mjölken varit röd så hade det kanske varit lite bättre, kännts lite bättre iaf..

Visst, just nu som läget är så nöjer jag mig ganska bra ,med grön mjölk.
Eller? Gör jag verkligen det..?
Det verkar som kanske ngn är på väg att sälja in grädde i mitt liv.
En liten skvätt grädde iaf..
Men det kanske är falskt å slutar med gul mjölk..?

Men ja, man måste ju prova olika och nya saker här i livet, annars händer det ju inget,,
Men eftersom man redan har grön mjölk så kan man ju inte bara plötsligt ha både grädda å mjölk eller vad det nu blir..
Eee, fan..
Jag ger upp..
Blir baar alldeles förvirrad av allt detta...
Får vänta och nöja mig med min gröna mjölk..
Ett tag till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0