Min vän, jag saknar dig och vårt Mallis..

Jag saknade dig igår...
Ngt oerhört
Du fattades och den stora saknaden efter dig hängde med hela kvällen..
Var alldeles för längesen vi hittade på saker tillsammans..
Ett tag gjorde vi ju allt tillsammans..
Målade, drinkade, lagade lunch, skrattade, snackade om allt och ingenting, Mallorca min vän Mallorca..
Behöver ju egentligen inte säga så mkt mer än just Mallorca.
Patypinglorna nummer 1, det var vi det!
The to girls from Sweden med I Kissed A Girl ;)
Vilka minnen!
Härliga tider det, härliga tider..

En kväll som denna saknar jag det mer än ngnsin..
Vakna jämte varandra, dra oss ut på balkongen en sväng och sitter där och känner oss förstörda.
Ljust är det. Jävligt ljust.
Dra ner till ett av de dyraste mini-livsen som måste finnas, som ruinerade oss på pengar,
Köpa det som vi skulle leva på under dagen, en baguette till frukost, ett x antal cider och en påse chips.
Dra oss tillbaka till balkongen, upp för alla dessa jävla backar som fanns överallt.
Men det var värt det.
Ut till poolen , kasta oss på solstolen, varmt och ljust, jälvigt ljust.
Hamnar i poolen på en luftmadrass, en ungfan skriker, du blir irriterad, jag skrattar
Vi pratar minnen från gårdagens fartfyllda kväll, jag skrattar återigen, nu så att tårarna sprutar.
Ungfans pappa ska envisas med att dyka  och som vi lärt oss vid detta laget, det kommer bli magplask.
Pang,  och vilket plask det blev.
Vi hånskrattar lite lätt, ungfan skirker och du blir aggressiv och ber ungjävlen hålla käft.(fast det är bara jag som hör)

Nattbadet en av de första kvällarna, läskautomaten som var strömförande och du tvingade mig t att plocka ur coca colaburken. Fasen va gott det är med iskall cola när man ligger i värmen med en liten lätt bakfylla!

När vi hittade Magaluf, bara sådär när vi var ute och spatserade, när vi fick in 4 flaksor ist för 2 och vi inte fattade ngnting
Taxi till Magaluf bara för att vi hade hämtat mer pengar på hotelrummet till mer dricka.
När servitören trodde att vi tänkte lämna sjuk tmkt pengar i driks och vi tvingades sitta kvar jättelänge bara för att han skulle fatta att vi ville ha växel tillbaka,  vi tog pengarna och sprang, haha!
Haha, illa var det men ack så skoj!
Saknar, lätt en av de bästa sakerna jag varit med om, Mallorca
Är så förbannat glad att jag  fick uppleva detta med dig min vän!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får inte skriva så här.. Tårarna kommer ju. Vill så gärna åka dit igen, saknar värmen o festandet me dig långt in på morgonen:)

2009-02-09 @ 17:11:56
Postat av: Stinget;)

Saknar dig me.

2009-02-09 @ 17:12:41
Postat av: Mikaela

Ja, det var verkligen tider det!

2009-02-10 @ 07:53:55
URL: http://cessapowder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0