Det håller inte!

Nej, det gör det sannerligen inte!
Är hemma idag, är sjuk..
Tung i huvudet som jag vet inte vad..
Fick gå hem från jobbet igår, illa..
En klubbad säl känner jag mig som...

Måste t jobbet imon för detta funkar inte..
När jag är hemma och är sjuk så äter jag bara..
Om jag så har 40 graders feber, ja då tyar jag att kränga...!
Det är fasen förbannat farligt för mig att bara vara hemma och inte ha ngt vettigt att sysselsätta mig med?:O
Jag bara kränger och kränger..
Svullar och svullar..
Och sova länge kunde jag inte ens göra..

När jag för en gångs skull hade chansen att kunna sova bort hela dagen, nej då kan jag inte..
Vaknar 08.13, jaha, nu är jag vaken och kan inte somna om..
Makor, cashewnötter, coca cola, några mackor till, lite digestive, hittade en kaka, coca cola, proviva...
Det har dagen bestått av hittills..
Usch, nej det håller inte!
Jobb imon som gäller
No mather what....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0