Well I'm not your baby no more..

Nu är nog julen minsann slut på riktigt för Mikaela.
Julhelgen blev bättre än väntat.
Det bjöds tom med på en fylla.
En ganska efterlängtad sådan, (kanske låter hemskt att säga det, men så var fallet..)
En massa skratt, dans tills fötterna värkte och en massa kramar.
Det gynnade enormt.
Ska tilläggas att man bjöds på pannkakor i morse gjorde inte saken sämre! :)

En efterlängtad fika ensam med en bakfull syster var ganska härligt det med trots allt!

Imorgon är det ännu en ny vecka.
Börjar med blodprovstagning.
Tisdag är det andra behandlingstillfället som ska tas i besittning...

Helgen har varit bra.
Jag trivs med mina underbara vänner.
Det är ni som förgyller tillvaron ganska rejält!


Jag vill prata med dig..
Jag vill veta varför..?
Egentligen är jag så jävla säker på vad jag vill säga till dig.
Men när jag väl ska försöka sätta ord på det så är det som om tungan växer fast på mig..
Varför varför varför......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0