Kärlek



Ja, efter gårdagen var det just det vi alla behövde.
Kvällen skulle gå i tjejernas anda.
Vi skulle byta julklappar, äta lussekatter och pepparkakor, dricka glögg med massvis av russin och mandel, skratta, kramas, ja, kvällen skulle vara vår.
Vi skulle känna den kärlek som råder mellan oss.
Men icke..
Snön kom och förstörde det hela.
Snöade in mig ute i skogen så här sitter jag..
Utan den kärlek vi hade behövt ikv..


Port-a-caten kliar..
Tror att det är för att det håller på att läka..
Själva såret/ärret...
Nästa cellgiftbehandling är den 29..
Innan dess ska det firas jul.
Jul som jag inte alls är speciellt motiverad till.
Vilket jag egentligen borde vara.
Julmyset har inte vart så mysigt som det borde vara i år..
Tankarna har varit för mkt på annat..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0