Igår var första dagen..

.. på jobbet!
ÄNTLIGEN!!
Som jag har längtat efter att få gå upp kvart över 5 på morgonen!
Som jag har längtat efter att få äta fukost 05.30 på morgonen och bara känna, SHiit vad hungirg jag är.
Som jag har längtat efter att få kleta maskara på ögonfransarna när man knappt kan hålla ögonen öppna
.

Okej, jag överdrev kanske lite med allt detta längtandet,
men att vara tillbaka på jobebt känns faktiskt kanonbra!
Hade mkt att göra igår så det var riktigt skönt att sysselsätta sig med ngt än att bara sitta på fejjan hela dagen.
(Missförtså mig inte Kornelia, men så kul blir det inte i längden om folk inte vill uppdatera ngt.)

Men idag är jag trött..
Julfest ikv och vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig..
Vet inte om det blir den där efterlängtade ölen ändå trots allt, kvällen till ära..
Just nu känns det bara som det hade vart oerhört skönt att, just sova.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0