Idag är det den 15...

Den 15 december.
Dagen då det första giftet ska sprutas in i mitt blodomlopp.
Dagen då Mikaela är nervös.
Jag läste ett informationshäfte om olika biverkningar å skit.
Det gjorde mig ännu mer nervös.
Som en doktor sa till mig:
"Tänk att cellgiftet är ngt som tar död på det värsta du vet, ngt riktigt äckligt, att det bekämpar det, så kommer du bli bra"
Å klart som fan jag ska bli bra!
Riktigt bra ska jag bli!
Nu ska jag klä på mig en mysig tröja, sen bär det snart av.
Bort till Kna och börja bekämpningen!


Kommentarer
Postat av: Annie

Det kommer gå kanonbra vännen<3

2009-12-15 @ 11:04:52
Postat av: Nea

Detta fixar du vännen! Klart du gör -v-

2009-12-15 @ 16:16:18
URL: http://neasvea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0