Hide away

Jag vet inte vad det är med mig och julklappar till andra i år alltså..
När jag väl får tummarna låss att gå och kolla på julklappar, så hittar jag bara saker till mig själv..
Detta är inte riktigt okej.
För jag hade behövt de där andra julklapparna till alla andra just nu.

Egentligen är det fest ikv.
Igen.
Julfest med jobbet igår, det var trevligt.
Och så skönt att man orkade vara med!
Ölen intogs oxå och ja, den smakade faktistk ganska gudomligt.
Fika med tjejerna idag.
Var mkt gynnsamt och kramas.
Dom tycker vi ska köra på fest kvällen till ära oxå.
Jag kan inte riktigt bestämma om jag vill/orkar/har lust osv...
Hade varit skönt att bara gömma sig och vakna och vara som vanligt..
Precis som vanligt innan allt med cancern började..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0