Hej mitt vinterland...

Snö, snö, snö.
I MÄNGDER!
Och jag kan inte njuta fullt ut av den som jag hade velat..
Jag vill åka pulka!
Jag vill ha snöbollskrig!
Jag vill kunna åka skridskor!
Men nej..
Sånt här "våldsamt" kan jag inte underhålla mig med..
Snällt får jag se på när andra roar sig med det, eller inte titta alls.......


Det känns lite bättre nu.
Efter en deppsvacka i morse så känns det bättre.
Efter lite thaimat & en tripp till IKEA, så blev det lite bättre.
Å sen en hel drös med underbara vänner på det så gjorde det ganska mkt det med.

Saknar sommaren.
I Emelies dåvarande lägenhet där vi hängde mer än gärna..
Både till vardags å fest..
Härliga härliga minnen har vi därifrån..

                                  
                                            


Kommentarer
Postat av: emelie

saknar också :( saknar dig med, kraaamas! <3

2009-12-23 @ 00:03:42
URL: http://emeliewantzin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0