Ändrade planer..

Blodprovstagning i morse.
Stick i armen sen vart det klart.
Gick oerhört snabbt och effektivt.
Till jobbet för att sedan få sig ett samtal bortifrån Karlskrona.
Det blir ingen cellgiftsbehandling för Mikaela denna veckan. De vita blodkropparna har inte återhämtat sig, så blodvärdena är inte så bra som de borde vara..
Nahe..?
Tydligen är det inget ovanligt, och om man tänker på att mitt blodvärde inte vart så bra innan, så kanske det oxå bidrar till det...
Så en veckas uppskjutning på det..
Nu krockar det dock med min tid ner i Lund, när jag ska träffa tarmteamet.
Så ett samtal dit får avverkas imon.
Höra med dom om vilket som är viktigast..
Sen måste ett samtal till envisa försäkringskassan med göras..
Alla dessa jävla papper som ska fyllas i hit och dit hela tiden..
Det gör mig galen..

Haft för lite att göra på jobbet idag..
Så det har blivit många tankar som borde vart otänkta..
På mkt, inte bara cancern, utan allt.

Men en trevlig lunch hann jag med, å det gynnade.
Även kvällens sällskap förgyllde dagen med många skratt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0