Snart tar vi helg!

Fredag, det gillas!
Denna helg kommer bli lugn, även det gillas
Ska bara rå om mig själv, inte känna ngn press,
inga måsten,
bara ta dagen som den kommer
Det var alltför längesen sist

Det mest ansträngande som kan inträffa är ev. grillning på lördakväll
Om jag orkar
Och kan visa mig bland folk vill säga
Har nämligen planerat att jobba enormt på solbrännan denna helg
Insmord å grann i bikini,
vinterblek till tusen ska man ligga där å grilla sig själv.
Föråldra huden..
Kanske ser ut som en kräfta när kvällen nalkas,
Men då får man väl kasta ur sig en kommentar som att man hedrar sitt stjärntecken...
Denna helgen kommer njutas ut till fullo!
Ut i fingerspetsarna rejält om jag får be!



Kommentarer
Postat av: Emilia

haha..Du är för härlig. Tycker gott att du kan hedra ditt stjärntecken ;-) Borde vi alla göra..jag är våg så jag kanske borde ta årets första dopp i havet.

2009-04-24 @ 10:12:20
URL: http://emiliabilling.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Det är det nya nu, hedra våra stjärntecken;)

2009-04-24 @ 19:19:13
URL: http://cessapowder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0