Hm...

Igår ringde min gode vän.
Han är sjuk..
Förkyld till tusen, det gynnar inte..
Som förra veckan ska jag behöva genomlida gymträningen själv idag oxå, suck..
Gymmet är ett förträfflgit bra ställe att diskutera helgens bravader på!
Mellan övningarna alltså, vilket nog bara är jag som tycker, på hela gymmet...

För inte alltför längesen kom min gode vän och jag in på ett samtal.
Det rörde sig om att jag inte riktigt visste  vilken en av hans vänner var så då ödslade vi rätt mkt tid till att klura ut vilken denna människa var.
Men det uppskattades nog inte av alla i längden,.
När vi traglat samma fråga om om igen i typ 20 min tyckte ngn att det fick vara nog!
Volymen på stereon åkte upp i hisklig fart, lilla lättskrämda jag for nästan i backen av rädsla och förvåning.
Mikaela har lärt sig ngt..
När man är på gymmet tränar man, inget annat...
Idag lär det blir dödligt seriöst,
och jag menar det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0