.

Nu är det igång igen.
Egentligen är det ganska otroligt att det redan gått ett halvår sedan jag gjorde förra kontrollen.
Tiden går så fruktansvärt snabbt.

Jag är hungrig.
Och det är mat.
ÖVERALLT.
Vad jag än ska göra så är det mat överallt.
På tv.
I tidningar.
På facebook.
Usch och fy.

Laxermedel är ta mig fan ingen höjdare.
När jag hämtade ut det på apoteket för ngn vecka sedan hade jag kunnat spy på den stackars tanten på andra sidan disken.
Bara att se förpackningen gav mig kväljningar och rysningar.
Nu har jag tagit första dosen.
Fifan vad jag är bra!
Fifan vad äckligt det var.
Jag hatar det.
Undersökning i morgon.




Kommentarer
Postat av: Robert

Jag ska göra samma undersökning i början av april, det verkar inte så kul. Hoppas det går bra, tänker på dig!

Pusskram!

2011-03-17 @ 06:37:25
URL: http://gularkipelagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0