Jag måste sluta..

..titta på hemska inlägg tidigt på morgonen.
Speciellt de dagar jag infinner mig på jobbet..
Jag förvrider ju hela dagen ner i ett träsk av förtvivlan, elände, hemska tankar och en enormt stor sorg.
Denna jävla cancersjukdom som sätter så många människors liv på spel.
Jag trillar in på Lottas http://www.alltforforaldrar.se/vimmelmamman// .
Idag ser jag ett inlägg om mamman Linda.
Tårarna sprutar snart , så jag måste avbryta.
Lägga ner.

Jag vet, man ska inte blunda för allt jobbigt som händer.
Det ska man inte.
Men frågan är om jag orkar ta andras sorg för tillfället.
Kanske mest borde lägga tid och ork på min egen.?
För det tär, det tär så enormt på en själv.
Alla dessa tankar som kastas omkring i huvudet på en.
Alla dessa frågor som dagligen ställs.
Idag är jag duktigt trött på frågan:
"Hur mår du?".
Visst, folk vill ju veta för dom bryr sig, men idag, är en sån dag.
Där den jävla frågan är jobbigare än den vart på väldigt länge..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0