Idag är en sån dag.

Trött.
Får jag skylla mig själv? Ja, till viss del.
Idag är en sån dag.
Då det är alldelels för lite att göra på jobbet.
En sån dag då jag vet att jag egentligen hade behövt ta tag i allt med lägenheten.
Städa.
För det har halkat efter.
Pretty much om sanningen ska fram.
Huvudvärken som triggat skallen ett par dagar börjar mola och ögonen är tunga..
Det känns lite pissigt allting idag faktiskt.
Även om det kanske egentligen inte är det.
Å jag saknar dig.
Och dig.
Det är inte okej.
Och det dära med.
Fan fan fan.
En låt som spelades på radion, kanske kanske får den mig på bättre humör.



Kommentarer
Postat av: K

Det är en vdz-låt Mikaela.

Stay strong.

2010-10-18 @ 13:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0