Garderobsdykning

Blev en kort visit hemma hos min gode vän igår
Även där diskuterades helgens bravader
Var visst ngn som somnat med skorna på och treo-glaset fick snällt stå å dra sig till morgonen därpå.
(inga namn ska nämnas..)

Hur som helst så hade han en förbaskat snygg tisha på sig i lördags
Detta kommenterades på lördagskvällen oxå
Men minnet svek min gode vän
Jag kastade ur mig komplimangen ännu en gång
Å sen var det igång
Vi gav oss på garderobsdykning!

Fliströja som kom till i tredje klass på Sternöskolan,
jeansjacka som jag tänkte beslagta om den inte varit alltför stor,
dåliga inköp som aldirg använts,
så jäkla mkt jeans så man kunde fan öppna nytt JC och en påtvingad röd träningsoverallsjacka

MÅnga skratt och tårar blev det
Men det var det värt
Tack för att du förgyllde min dag min gode vän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0