Första behandlingstillfället..

..är avklart.
Tisdag, onsdag och sprutorna, droppen, ja det cirkulerar i blodet och ska ta död på sjuka celler om det finns sådana kvar.
Det jobbigaste är att de friska cellerna tar stryk oxå.
Men jäkla vad bra jag ska bli!!!
Idag träffade jag en mkt positiv gammal man på dagvården i Kna (där man får cellgifterna).
Han var positiv till livet, å liksom alla andra, tyckte han att jag var alldeles för ung för att vara där.
Det var mkt folk där, så vi fick dela rum under behandlingen så de 45 minuterna gick oerhört snabbt.
Pratglada människor gillas!

Känner inte så mkt av cellgifterna än.
Å det är skönt.
Har lite ont i ryggen och tycker att magen känns lite konstig..
Men jag får gå på jobbets julfest på fredag, vilket känns kul!
Så nu återkommer vi till vardagens i-lands-problem, vad ska man ha på sig?




Kommentarer
Postat av: Nea

Ååh i det här fallet älskar jag att du har det problemet! Bara leta igenom garderoben och njut av att det problemet finns! :D

2009-12-16 @ 15:55:20
URL: http://neasvea.blogg.se/
Postat av: Nelly

var finns gillaknappen? :)

2009-12-17 @ 22:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0