Jag håller drömmen vid liv.




Min fina lilla Kornelia kommer hem till helgen.
Jag har saknat henne.
Jättemkt..

Nyss satt jag på balkongen och lät höstsolen värma mitt anlete.
Kände hur värmes spred sig, ändå in i själen..
Tänkte på dig Emelie.
Jag saknar dig med.
Jag och Kornelia har varit med om så mkt sen du försvann.
Är så mkt jag vill dela med dig.
Som du borde varit med på.
Galna fyllor och bravader..
Musik..
Du borde vara med oss.
Tittar på bilder som du tagit.
Tittar på bilder på dig.
Sist jag var hemma hos dina föräldrar så fick jag kort på dig.
Som din mamma framkallat.
Jag ville gråta.
Av lycka.
För du är så fin.
Jag saknar dig.




Kommentarer
Postat av: Nea

Jag saknar henne också, så det gör ont.

Är så glad att jag får träffa dig i helgen.

Behöver dig. Alltid.

Jag älskar dig.

2011-09-22 @ 22:54:05
URL: http://neasvea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0