Försöker bryta ner det som känns fuckat...

..med hjälp av musik.
Låter det pumpa i mitt blod.
Så fort det kommer ett tillfälle, så pluggar jag igen.
Låter det strömma genom huvudet på hög volym.
Vore ju fan om man skulle åka på tinitus på kuppen med..

Maskinen.
Rebecca & Fiona.
Florence + The Machine
Familjen-remixer
Movits!

Jag är ledsen.
Några av mina favoriter måste tillsidosättas.
Herr Hellström, Lasse W, Fröken Horn...
Pallar inte.
De sätter ord så fint på känslan av att vara olycklig.
Samtidigt som de är en enorm lycka.
Men jag känner mig nerbruten.
Pallar inte,.
Kärlek är skit å helvete.
Behöver bli peppad just nu.
Sätter er i bokhyllan och tittar på avstånd.
Viker undan blicken och väntar.
Snart kan vi alla bli ett igen,
Snart.
Detta måste bara svalna av lite till..
Bara lite till....







Kommentarer
Postat av: jeanette

Maskinen är ett bra medel för det, du fixar det, fina människa! <3

2011-10-13 @ 21:07:18
URL: http://janets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0