Det har sagts att jag förtjänar nånting mer...



Har satt mig själv i den situationen där jag kommit till insikt med allt det här som vart jobbigt ett tag.
Att det som en gång fanns aldrig kommer bli mer.
Att det är slut på riktigt.
Ett kantstött hjärta som behöver rehab igen.
Även om det läkte lite igår trots omständigheterna så är det jobbigt.
Det är tufft och hårt.
Det kommer bli tårar, det kommer göra ont länge till.
Men det är så det är.
Jag måste inse.
Att behöva klia ut ur den lilla bubbla som jag ändå levt i, att behöva se sanningen i vitögat.
Klia ur fantasier och möta verkligheten.
Ja, jag är där nu.






Kommentarer
Postat av: Nea

Jag älskar dig!

2011-10-27 @ 22:00:08
URL: http://neasvea.blogg.se/
Postat av: jeanette

det fixar du, även hur mycket det tar emot.

din kommentar i min logg för några dagar sen åkte rakt in i hjärtat på mig, tack. det är inte många som är förmåga att beröra mig, men du har - på något konstigt vis. min fina vän!

2011-11-12 @ 09:49:58
URL: http://janets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0