Älskade vän

Jag älskar min vän Kornelia.
Hon har världens bästa teori, och såhär måste det fan vara.
Jag tror helhjärtat på följande:

"Jag tror, men det är bara min teori, att vi tjejer är så fina just för att jämna ut det.
Gud måste ha gjort killarna först, och när han såg att det var katastrof tänkte han: "Va fan har jag gjort" sen fick han göra tjejerna för att vi skulle styra upp det.

Tungt men sant att vi skulle få skitjobbet och alltid bli de som blev ledsna. Men inget att göra åt.
Vi måste bara lova varandra att ALDRIG bli lika sketna som de är!
Våra huvuden ska iaf hållas högt medans deras kan ätas upp av grisar eller ngt.."


Så rätt min vän, så rätt.



Kommentarer
Postat av: Nea

Hahahahaha vad fint att alla fick ta del av min teori ;)

2011-10-19 @ 14:09:02
URL: http://neasvea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0