I met up with the king.

Inatt drömde jag om dig.
Vi åkte bil, du körde jag var rädd.
Precis som det brukade vara.
Jag tittade på dig.
Ditt änglalika hår föll fint på dina axlar precis som alltid.
Ditt leende smittade av sig på mig, trots att jag hade ett trasigt hjärta.

Det kändes som jag var tillbaka den där vinterkvällen.
När jag blivit sårad och du kom som en blixt från klar himmel.
Kramade mig hårt och sa att allt skulle bli bra.
Att killar var skit, att vi skulle skalla dom.
Sen lyssnade vi på Maskines "Krossa alla fönster" när vi for fram på en snöbelagd väg.
Jag tror du hade älskat den låten.
Vi jsöng högt och falskt men det var fint.
För det var du som var med.
När jag vaknade var drömmen så verklig.
Att jag skulle kunna ta telefonen och ringa dig och säga tack för att du finns, att du är världens finaste och att jag älskar dig.
Jag saknar dig Emelie. <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0