I don't wanna waste the weekend. If you don't love me, pretend.

Solen skiner, himlen är oskyldigt blå och det är lördag.
Jag känner mig helt okej idag.
Kanske ett äkta leende kan placeras på mina läppar idag framför badrumsspeglen..?

Vaknade klockan 7 idag.
Låg kvar och drog mig i sängen en timme.
En mkt märklig dröm etsade sig fast och vill inte ritkigt släppa alls?

Igår fick jag ta del av ngt oerhört vackert.
En av mina absolut bästa kompisar ska bli mamma.
Nu kom det en liten lyckotår igen.
Min älskade älskade vän ska få en liten bebis.

Jag ville ringa till Emelie.
Och berätta.
Det är så mkt som har hänt sen sist.
Så mkt som jag skulle vilja dela med Emelie.
Helt sjukt att det snart gått ett år.
Tittar på kort, minns hur det var.
Minns det vi hade.
Så mkt som försvann med dig min älskade vän.
Tittar på din blogg.
Minns hur du skrev.
Det är INTE OKEJ att du är borta.
Idag ska jag nog ta en sväng uppom Hvilans..
Jag saknar dig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0