Från en verklighet till en annan.

Stockholm är avverkat för denna gången.
Med en fantastisk människa och hans polare.
Inga måsten.
Inga tvingade fält.
Från en verklighet till en annan.

Jag borde göra sånna här saker betydligt oftare.
Så här "fri" har jag inte känt mig på väldigt länge.
Ångest, vad är det?

Tillbaka i lilla staden Karlshamn.
Tillbaka till denna verklighet.
Tillbaka till allt.

Helgen har inte undgått cancer-pratet.
Men det har häller inte fått en chans att ta över.
En lördagseftermiddag på ett fik över en latte.
Sen var det klart.
Jag tackar oerhört för detta.

Jag tackar för denna helg.
Jag behöver sånt här.
Fly lite från vardagen.
Bara sådär oplanerat och okontrollerat.
Jag gillar det.
Så tack.
Tack.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0