.

Fan fan fan.
Jag hade behövt lipa så jävla mycket mera..
Men jobb i eftermiddag.
Och möte med chefen..

Torsdag.
Beteendevetaren idag..
Jag blir så trött på mig själv.
I morse vaknade jag med ångest av värsta graden..
Låg kvar i sängen in i det sista.
Ville egentligen bara somna om och vakna till en bättre dag.

Fullkomligt genomled förmiddagen.
Kl 11 small det.
Hinner nästan inte mer än att se min beteendevetare.
Vi sätter oss ner i varsin fotölj som alltid.
Innan han ens hinner ställa första frågan brister det.
Jag lipar KONSTANT i en timme.
Huvudvärken bättras på och ögonen svullna som en sömnlös bakfylla som varit i 4 veckor..
Kul?
Nej, inte alls.

Just nu vill jag bara vara liten.
Gå hemma och strosa.
Kan tom tänka mig att ha riktig jävla storstädning i köket bara för att slippa denna eftermiddag på jobbet.
Fyfan.




Kommentarer
Postat av: Nea

Me loves you!!!

2011-03-31 @ 15:21:26
Postat av: jeanette

<3

2011-04-05 @ 23:07:55
URL: http://janets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0