Evig kärlek.

I ett virrvarr av tankar som fraktas bort för att sedan kastas tillbaka..
En himmel fylld av lysnade stjärnor som tillsammans bildar ett trivsamt mönster.
Fina fina minnen som jag vill dela, lika många vill jag skapa, om inte ännu fler.
En känsla av ren och skär lycka.


Igår tog jag min älskade älskade lilla syster och en av mina allra bästa vänner med mig till Hultsfredsfestivalen.
Vill inte för allt i världen byta bort detta äventyr.
Klart en av de bästa kvällarna i mitt liv.
Tillsammans med dessa två som jag vill ge all världens kärlek till.
Att krydda tillvaron med ännu mera kärlek så som Maskinen for life och Sveriges bästa live-band, Hoffmaestro gjorde inte saken sämre.

TACK,
Ett enormt tack för att vi fick denna kvällen tillsammans,.
Jag vill för allt i världen inte byta bort detta!


Kommentarer
Postat av: Nea

Inte jag heller babe! Tack för en oförglömlig helg!!

2011-07-18 @ 11:17:59
URL: http://neasvea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0