Respekt?

Igår var jag på bio.
När jag å mina vänner satt där och snackade, skrattade och trivdes med livet.
Plötsligt ser jag en jobbarkompis som sitter framför oss.
Vi byter ngra ord och sedan presenterar han sin far, som tydligen känner min pappa.
Vi tar i hand om jag ler trevligt.
I nästa sekund säger han:
Det är du som varit sjuk va?
Som ett slag i ansiktet.
Säger man så egentligen? Kastar ur sig ngt till en människa bara sådär rakt på?
Visst raka rör är väl bäst, men kan man inte visa lite som helst finkänslighet för fan????
Tur att jag hade en ”okej-dag” igår annars hade jag fan brutit ihop och lämnat biosalongen…
Om ngn sagt det till mig idag, just nu så vet i fan om jag hade kunnat ta det alltså…
Okej om jag börjar prata om det själv, då är det väl en sak.
Men va fan.
Visa lite respekt kan jag tycka…
För helvete…


Kommentarer
Postat av: Nea

INTE OKEJ!

Jag hade gjort kaoz med han om jag varit där :)

2011-01-05 @ 19:52:31
URL: http://neasvea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0