Det snurrar i min skalle..

Jag måste se över min jobbsituation.
Detta håller inte längre.
Inom kort kommer jag bli uppsagd.
Hade behövt ha ett jobb som kunde avlösa det jag nu har.
Så jag slipper gå arbetslös.
Är rädd för att det kommer sätta tankarna ännu mer ur fokus och att det kan dra ner mig i skiten.
Är ritkigt nära nu att trilla dit känner jag.
Behöver gå och prata med min beteendevetare.
Behöver prata om hur jag ska bete mig.

Än så länge, ett tomt worddokument.
3 koppar te.
Och en Mikaela som tycker det hade vart skönt om ngn ringde och erbjöd värsta drömjobbet.
Men vad är drömjobbet då?
Och som om det kommer hända?
Nej.
Känns ganska mkt som det hänger på mig det här.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0