Get on the bus

Förkyld så in i....
Tar mig upp ur sängen mot all förmodan och drar till jobbet.
Efter effektivit arbete inser jag att vaktmästaren inte tänker komma till jobbet.
Likaså min arbetskollega..
Idéen med att gå hem tidigare idag och hoppas på att sova av mig det värsta av förkylningen kan srtykas direkt...
3 mans jobb, men lasta på lite till dåra!!!!!
Det är jag som kommer få ett rent helvete på torsdag nästa vecka när jag kommer tillbaka från min lilla Stockholms weekend och ekonomikurs.
Hej-jobba-ihjäl-mig-veckoslut nästa vecka då....

Det positiva är väl att jag slipper lyssna på P4 utan kan ägna mig åt min musik, idag älskar jag spotify mer än ngnsin.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0