Mitt livs längsta sms..

"Men visst!
Hon kanske har ändrat sig.
På en dag typ:
Från att vara otrogen och ligga runt, till världens bästa flickvän.
Vi tror på det.
För din skull.
Så du blir lycklig.
För du har ju de rätta känslorna för henne.
Klart du ska vara med henne då.


Nog med ironi Mikaela Nilsson!
På riktigt...
Jag vill inte vara din ovän.
Jag vill inte se dig olycklig eller se att du mår dåligt heller för den delen.
Jag önskar dig all lycka i livet, det gör jag verkligen.
För på ngt sätt är du fin, och förtjänar lyckan.
Visst, jag vill kunna finnas där för dig om du behöver prata, om allt.
Men just nu tror jag inte att jag klarar av det.
För jag mår inte alls bra av att höra att du träffar henne.
Även om jag vet om det, så vill jag inte veta.
Jag jobbar på att förtränga de känslor jag har för dig.
Den kärlek jag har och var beredd att ge dig måste bort, på ngt sätt glömmas, för det finns ingen plats för den.
Därför klarar jag inte av att vara din vän just nu..
Tyvärr..
Tror att jag måste vara "själv" från oss två ett tag för att komma väck från allt som har med känslor för dig att göra..
Jag vet att jag förmodligen bara kommer få ett "ok" till svars, om jag ens får det.
Jag är ledsen.
Jag ösnkar att jag kunde säga att det är klart jag finns här för dig, men om jag gör det så ljuger jag.
Varje gång jag hör din röst, ser ditt namn eller ser dig sticker det till i mitt hjärta.
Jag blir alltid lika glad och i princip hoppa av lycka, för att i nästa sekund komma på att det faktiskt inte är så verkligheten ser ut mellan oss.
Att det aldrig kommer bli vi, att det vi haft är över för gott...
Vi får höras om ett tag.
Då kanske det känns lite lättare.."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0