Leva i en lögn.

Så var de det här med tiden igen..
Att den går så fort.
Bara rinner ur händerna på en..
Allt man vill göra, allt man borde göra, allt man ska göra..
Jag hinner inte med.
Varit mkt nu sista tiden.
Alldeles för mkt..
Och för lite sömn på det, för lite träning och upp över öronen fullbokad..
Det tar nu ut sin rätt..

Stressad.
Ja, inre stress ta mig fan..
En seglivad förkylning lurar bakom örat och jag bara inväntar att den ska våldta min arma kropp..
Den ligger där på lur, väntar på att bryta ut när jag är som svagast..
Längesen jag lät tårarna falal fritt nu oxå..
Känner att det kan behövas..
Att det är alldeles för mkt som bara är där och byggs på.
Leva i en lögn?
Ja, ungefär känns det så nu....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0