I really fuck it up this time, didn't I my dear?

Jag är trött.
Så fruktansvärt trött.
Har jag drabbats av hösttrötthet?
Jag är så grymt omotiverad till att göra ngt annat i helgen förutom att sova sova sova sova...

Är det bara för att denna veckan har vart fylld med saker som jag inte ritkigt vet hur jag ska hantera?
För att denna veckan medfört oro i mängder?
För att denna veckan varit den jobbigast på länge?
För att jag sårat dig?
För att jag sårat mig?
Jag räcker inte ritkigt till denna veckan,
Jag räcker inte riktigt till mig själv.

Utslagen på soffan, med nystädad lägenhet.
Så får det bli ikv.
Ja, för städningen har även den blivit lidande.
För att inte tala om träningen denna veckan.
Och jag har insett att jag förmodligen aldrig kommer komma i ett par 27tums jeans igen..
Inte för min viktuppgång sen operationen, utan just pga operationsärret.
Jaha,
Köpa helt ny jeansgarderob.
Ja det är ju billigt som fan..

Jag önskar att denna helgen varar länge..
Att den inte är över på två röda.
För jag vet inte om jag orkar det.


Kommentarer
Postat av: E

Tack så mycket :)

Hoppas att det som tynger dig också känns bättre snart!

2010-10-01 @ 13:15:02
URL: http://lawayni.blogg.se/
Postat av: Nea

Det är helt normalt med trötthet babe, speciellt efter dina behandlingar. Du kan inte vara ett super-energi-knippe alltid, det behöver man inte.



Och den här helgen får jag ÄNTLIGEN träffa dig så jag är lycklig <3

2010-10-01 @ 19:39:48
URL: http://neasvea.blogg.se/
Postat av: Mellisaurus-[rex]

Oh no :O

2010-10-01 @ 20:09:07
URL: http://mellisaur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0