.

Känslorna pendlar upp och ner idag.
Ena sekunden är jag glad, posetiv till tusen och det mesta känns bra.
I nästa är allt botten.
Jag vill bara lägga mig ner på golvet, gråta hysteriskt, skrika svordomar åt allt och alla.
Just nu sitter jag ngnstans där emellan.
Idag finns det ingen som riktigt förstår hur jag mår.
Inte ens jag själv.
Jag kan inte tolka de känslor som rider min själv, min kropp som en markatta.
Hela denna dag känns som en enda stor berg&dalbana.

Här sitter jag med nymålafr naglar ,bordeauxfärg.
Ungefär så känner jag mig.
Bordeu.
Likt den nejlika jag hade på köksbordet i veckan.

Tankar snurrar.
Jag tänker på din mamma din älskade vän.
Jag vill ta dig i famnen, krama dig hårt hårt och säga att allt ska bli bra.
För jag vill att det ska det.
Jag vill så innerligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0