Det var jag.

Jag har haft en av de bästa helgerna på länge.
Och detta tack vare en underbart fin Håkan Hellström och en helt fantastisk och ännu mer underbar Emmie.
Hon lyfte mig från skiten och fick mig att se ljuset i en ny stad trots allt.
Hon fick mig att dansa och sjunga med fast ingen kan.
Jag & Emmie, Familjen i högtalarna, vin i glasen.
En fantastisk helg.
Jag tackar dig för det min vän.

Ett stycke Håkan och en massa Håkan-lovers.
Kan vart en av de bästa konserter jag befunnit mig på.
Draget på scen var gudomligt och oerhört svårt att sätta ord på för att verkligen göra den rättvis i folks öron.
Det var nog en sak som inte går att beskriva, utan en sak som verkligen måste upplevas.
En vän vid min sida som nog älskar Håkan lite lite lite mer än mig.
Jag vill gifta mig med Håkan,
Han är så förbannat bra.
Men sen vill jag gifta mig lite granna med Anders Wedin, Pengabrorsan.
Nej, nu virvlar jag iväg.
Det är måndag.
Jag sitter på jobbet ska villigt erkännas.
Egentligen har jag inte tid med det här.

Sovit alldeles för lite i helgen?
Nej, inte alls väl?
10 timmar på en hel helg måste väl ungefär räcka?
Eller?

Det har kommit upp saker det sista tiden som jag inte riktigt vet hur jag ska hantera..
Ovän?
Jag vill inte, det är det värsta jag vet.
Och jag menade inget illa.
Varken till ngn av er.
Jag var kanske dum i huvudet och tänkte inte.
Jag har bett om ursäkt, vet inte vad jag mer kan göra.
Inget svar när man ringer.
Jag är riktigt jävla ledsen.
På riktigt.
Om jag mår dåligt över det?
Som fan......

En annan sak är jättejobbig just nu.
Känner inte varann så bra.
Men du tyr dig till mig.
Hinner jag med?
Orkar jag?
Jag vet faktiskt inte.
Har rätt mkt med mig själv, precis som du.




Emmie, jag ringer dig ikv.
Du har en förmåga att få mig att må bra även över telefon.


Kommentarer
Postat av: K

Jag tänker på dig Mikaela.

2010-11-22 @ 15:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0