Får jag?

Ikväll borde jag göra allt annat än att bara sitta ensam själv i min soffa.
Jag trodde det hade vänt?
Att psyket skulle kännas lite bättre ett tag nu, när det kändes lite bättre härom dagen.
Men nej,

Ikväll är det inte okej igen.
Jag vill inte gråta, men jag känner att tårarna är otäckt nära.
Borde kanske släpa mig ut på en powerwalk och rensa skallen.
För tillfället är det mitt enda sätt att på ngt sätt kunna fly till en trygg plats.
Folk ser mig och jag känner det då som ett nederlag att vika för tårarna.
Så då håller dom sig åtminstonne på insidan.
Eller dra en vända till gymmet och köra slut på sig själv...

Får jag träffa dig ikväll?
Jag har ingen anledning till det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0