Låt allting bli som förr...

Dagarna går.
Så sakta, men ändå så fort.
Jag fattar.
Jag fattar inte.
Varför?
Varför inte?

Idag träffade jag underbara Sara rara,.
Hon är så fin hon.
Vi snackade om allt & ingenting.
Saker som har hänt, saker som ska hända.
Hon log sitt underbara leende som alltid får en på bra humör och som gör en varm i hjärtat.

Jag lyssnar på Lisa ikv.
Hennes toner och verser får mig att tänka på dig.
Du gör dig påmind i det mesta.
Lilla älskade vän.
Imon är det torsdag.
På fredag är det din begraving.
Det är så sinnesjukt..
Orden ramlar inte rätt i min mun.
Din begravning?
Jag får inte ihop det...
Inte alls....
Emelie?
Loggar du in på msn snart så vi kan spendera natten tillsammans med musik och snack som förr??


     

KÄRLEK BABE, KÄRLEK <3






Kommentarer
Postat av: sara

du är heeeelt otrooolig hjärtat<3 / S

2010-05-20 @ 19:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0