ÄNTLIGEN!

Nycklarna i handen och det känns superbra!
Soffan kommer nästa vecka å sängen inom kort den med!
Jisses!
Känns fortfarande ganska overkliget att man ska bli vuxen på riktigt..
Bo själv liksom.
Förmodligen kommer jag vara räddare än räddast första natten jag ska sova där.
Men jag trivs med lägenheten, redan!
Diskat å nästan allt är inne i skåpen!
Det går framåt det för det!

Port-a-carten har flyttat sig?!?!?!?
Det är sjukt obehagligt..
Men ska ta blodprov på måndag, så får se vad som sägs då..
Tänk om jag måste operera till det igen?:O
Jag är rädd..
Tanken skrämmer mig enomrt...
HATAR sjukhus..
HATAR operationer..
Usch,.
Nej, ikv ska jag fokusera på att ha roligt, men mina fina vänner:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0