Mår som ett as.

Fy fasen...
Varför varför varför??
Tycker att jag var tillräckligt sjuk.
Men nej,
Nu har man gått å dragit på sig feber..
Efter 2 svettiga nätter bland klibbiga lakan och feberfrossa på hög nivå är man helt slutkörd.
Gårdagen var fylld med krampattacker i magen..
Är livrädd för att det kan vara tarmvred..
Behöver man opereras igen då???
Jag vill inte..
Jag vill verkligen inte gå igenom fler operationer.

Jag är rädd.
Rädd som fan..
Vill bara bli frisk.

Lite feber i morse med.
Bara haft 3 krampattacker än så länge..
Hoppas att de gått över helt nu.
Äta, ja det är nästan inte på tal om.
Fick ner en halv macka till frukost..
Kul, kul grej det..

Jag är likblek i ansiktet..
Å fryser som fasen..
Tung i huvudet och mår bokstavligt som ett as..
Fan fan fan.
Gör mig frisk..




Kommentarer
Postat av: Nea

Krya på dig älskade vännen, du ska se att det går över snart!



KÄRLEK!! <3

2010-03-24 @ 13:44:49
URL: http://neasvea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0