Kvällens höjdare

Idag har jag varit trött.
Kanske kroppen säger ifrån nu.
Säger ifrån på mitt spidande i en veckas tid nu.
Men efter lunch, taggade jag till lite igen och eftermiddagen flöt på.
Har varit riktigt lugnt på jobbet, kanske därför jag trillade in i ett tröttillstånd.

Eftermiddagen spenderades med fika med en finfin vän som jag faktiskt saknat riktigt mkt:)
Kvällen spenderades med musikal i gott sällskap.
Men kvällens höjdpunkt var ändå P3 live med Melissa Horn,
Hon är en fantastisk kvinna som har den stora förmågan att sjunga in sina väl valda och ack så sanna ord i fina melodier och låttexter.
Där snackar vi kvalitétjej..


"jag vet vad som måsts göras
ändå sitter jag kvar här
i ett sista kapitell som jag har förälskat mig i
jag försöker att strida mot känslan
men den är rädd å den spelar ett spel nu
jag får för mig att jag kan vara kvar men vet inte hur
men jag vet att jag döljer en sanning
att väntan inte leder nggnstans
jag vet att jag måste ta steget ur vår sista dans...."




Kommentarer
Postat av: Klara

Ja, hon den där Melissa, hon kan verkligen hon.

2010-04-01 @ 07:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0