jag är förlorad i dig...

"Du kan gå iväg, när jag vill ha dig kvar 
Du kan säga nej när allt jag vill är att ha ditt Ja

Du har sån makt över mig
Jag är förlorad i dig
Du kan göra vad som helst
Du kan göra vad som helst
Du kan göra vad som helst
Jag kommer aldrig att lämna dig

Jag skulle offra mig själv
Bara för att rädda dig
För dig skulle jag göra det
Tusen gånger om

För du har sån makt över mig
Jag är förlorad i dig
Du kan göra vad som helst
Du kan göra vad som helst
Du kan göra vad som helst
Jag kommer aldrig att lämna dig

Jag är förlorad i dig
Du kan göra vad som helst
Du kan göra vad som helst
Du kan göra vad som helst
......"




Magnus Weideskog





Kommentarer
Postat av: Catja

JAG ÄLSKAR MAGNUS!!!

2010-03-15 @ 08:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0