En vän med en bil, så fan heller..

Just nu är jag upprörd.
Känner hur humöret sviktar, och vill gråta lite lite lite, kanske en liten tår i smyg.
Men nej,
Ägnar det mer till att irriterar mig på folk..

Om jag hade haft en bil, och en av mina vänner var i stort behov av en bil för att kunna ta sig till Växjö på fredagen och sedan snällt köra hem till lilla Karlshamn på lördagen, ja då hade jag lånat ut den.
Men nej.
Folk vill inte.
Som om jag eller Emelie hade tänkt köra sönder ngns bil som vi hade fått låna??
Svaret är NEJ.
Vad tror folk om oss egentligen..?

Jag har tom övervägt att hyra bil.
Men det visade sig bli lite dyrare än vad jag tänkt...
Skit oxå..
En vän med en bil, så fan heller...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ähh lägg ner fo faen! Bilar är folks bebisar, klart man inte kan ta för givet att alla vill låna ut dom.. Dessutom får du ju låna min och vill du inte det så ta tåget eller buss som alla andra som inte lägger dyra pengar på att köpa och ha bil....... såna här inlägg är inte okej I say!

2010-03-18 @ 23:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0