Du är min vän i livet

Igår fick jag lipa av mig.
Riktigt rejält.
Trodde aldrig att tårarna skulle sluta trilla.
Men till slut gjorde de det, när jag gråtit mig till sömns..
Imorse såg jag ut därefter med.
Ögonen blosprängda och det såg ut som varit med om världens festivalfylla, i en veckas sträck.
Svullen och dan, såg helt söndersöpen helt enkelt.
Dock hann det lägga sig ganska mkt tills alla på jobbet kom, ibland tackar jag mamma för att vi är tidigt på jobbet.

Till Karlskrona bar det av nu i eftermiddag.
Skulle träffa stomiterapeuten.
Efter lång väntan, (jag var yngst i väntrummet, för "ovanlighetens" skull)
fick jag träffa min stomiterapeuten.
Sist jag träffade henne fick jag för mig att jag inte tyckte om henne.
Men så var visst inte fallet.
Idag var hon hur gullig som helst.
Men besöket tog ju bara 5 minuter typ, som väntat.

Men fick iaf träffa en underbar kompis.
Som jag inte träffat på jättelänge.
Så en fika på ett mysigt fik fick det bli!
Fan vad jag gillar dig Malin Finnman!!!




Kommentarer
Postat av: Malin Schlott - Konstnär & Illustratör

Sv: Tackar så hjärtligt! Glöm inte att kika förbi igen. :)

2010-03-16 @ 11:23:42
URL: http://castlebabe.blogg.se/
Postat av: KATTIS ♥

sv ååh tack♥

2010-03-16 @ 20:38:05
URL: http://kattistestad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0