Jag ser mig själv i speglen, detta är ingen bra dag.

Solen skiner, dagen verkar helgrym.
Jag borde vara glad.
Men det är jag inte.
Inte alls.
Jag är ledsen.
Arg.
Förbannad.
Ja, jag vet inte.
Varför?
Behöver man ställa sig den frågan?
När livet är som det är?
När man inte får njuta av solen, för att man går på cellgift och inte får låta solens strålar lysa på en?
När en av ens härligaste och bästa vänner väljer att lämna detta liv på denna jord?
När man inte kan leva som man en gång gjorde?
Tvingas begränsa så mkt?
Livet är fan orättvist.
Eller?
Vem har bestämt vilket som är rättvist och inte da?
Varför i helvete skulle livet behöva bli så himla komplicerat, så jävla olikt och annorlunda från bara förra året vid den här tiden?
Nej, idag är ingen bra dag i Mikaelas liv.
Solen skiner.
Men tårarna trillar likt förbannat.
Jag känner mig fast.
Jag vill resa bort.
Jag vill fly från allt det hemska, allt elände, all skit.
Fan.
Detta är ingen bra dag alls.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kämpa på Mikaela!

Vi alla har dåliga dagar, du om ngn kanske fler än oss andra.

Men om det är ngn jag tror på här i livet så är det dig.

KÄMPA!

2010-06-06 @ 16:09:04
Postat av: Fredrik

Vill säga något men vet inte riktigt vad jag ska säga. Att vara i din situation är något jag knappast kan sätta mig in i. Jag hoppas bara att allt blir bättre, och att du kämpar på för allt du kan. kram

2010-06-07 @ 00:31:40
URL: http://sandevarn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du skriver så bra, du verkar vara skit stark.Keep it up girl.

2010-06-08 @ 02:23:26
URL: http://norahbrah,blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0