Från och med Du.




Jag har hittat honom.
Han som jag vill vara kär i denna sommaren.
Emelie, varför är inte du här tillsammans med mig?
Jag lovar, jag hade delat denna kärlek med dig.
Jag lovar.

Idag var det Lund på agendan.
Pappa kom och hämtade mig.
Sen bar det av.
Jag sov nästan hela vägen ner.
Trots sömn inatt (ganska ofattbart) så var jag helt klubbad.
Magkramp som inte var från denna värld.
Efter 3 timmar så var det påväg hem igen.
Pappa bjöd på räkmacka utmed vägen.
Jag slocknade lika snabbt som på vägen ner till Lund.
Helt sinnes att jag kudne sova så mkt..

Jag vet inte vad jag vill ikv.
Om jag vill ngt alls..
Bara vara själv?
Eller trotsa ensamheten som just nu känns så stor, så stor..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0