Ångest.

Idag är inte humöret topp ngnstans..
Jag kan inte riktigt glädjas åt ngt idag.
Även om jag vill.
Ack så jag vill.
Men ångesten är för stark.
Alldeles för stark.

Jag vill helst av allt bara låsa in mig ngnstans och gråta helt hysteriskt.
Tårarna har trillat försiktigt ner för kinderna ett x antal ggr redan idag.
Samtidigt som jag inte vill gråta behöver jag lätta på trycket..
Fan fan fan.
Jag är så in i helvetes rädd.
Ngt så kolosalt rädd och magen krampar enormt.
Jag är orolig,
Rädd till tusen.
Måtte det bara vara en ärrbildning eller ngt helt ofarligt.
Snälla snälla snälla,
Om det finns högre makter att be till så gör jag fan det.
Snälla snälla snälla.




Kommentarer
Postat av: Hanna

Tänker på dig Mikaela!

2010-06-03 @ 12:39:49
Postat av: Jonnas mamma

Vi håller alla våra tummar stenhårt.

2010-06-03 @ 13:05:16
Postat av: Elin

Mikaela det gör ont i hjärtat på mig när jag läser om hur du har det. Jag hoppas allt kommer vara/gå bra för det är du värd! I vilket fall är du är stark ung tjej som VILL!

2010-06-03 @ 19:47:28
Postat av: Carina

Måsskit betyder tur Mikaela var därför dom var omkring dig igår..kram

2010-06-03 @ 21:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0