Tagit åldern till en annan nivå...

Ja, ett år har gått sen sist.
Nu är jag 21.
Tiden har gått så jäkla fort.
Detta året har vart helt fuckat på SÅ MÅNGA olika sätt..
Saker har hänt, saker som inte borde hänt,

Jag sitter i min soffa.
Frukosten är undanplockad och jag funderar på vad jag ska göra av dagen.
Jag vill vara ute.
Följa med mina vänner och sola.
Men nej, inget sånt för Mikaela inte.
Jag hatar att behöva sitta inne när det är fint väder..
Jag vill gråta..

Det är visst bestämt att det ska vara lite födelsedagsfest hemma hos mig ikv..
Jag känner inte alls för det just nu.
Jag vill gråta...
Jag vill gömma mig.
Kanske åka hem till mamma, gråta å sen somna i hängmattan.

Jag vill fly till en låtsasvärld.
Där allt är bra, och jobbiga ting inte finns..
Jag vill fly.
Dit allt är precis som vanligt.
Där ALLT är som vanligt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0