Nionde gången

Efter en söndag, ångestladdad till tusen på så många olika sätt det bara går och en trevlig kväll med några av mina finaste vänner, var det måndag och jobb igen.
Fruktansvärt att inse att det redan gått två veckor..
Semestern är över..
Men återkommer snart i augusti, tack och lov för det!!

Blodprovstagning i morse.
Först på ställer och lite folk?
Mystiskt detta.
Har nog aldrig varit med om det?
Har folk tagit semester från att vara sjuk?
Kan man det???
Isf vill jag ta semester resten av livet från det.

Inget samtal från Dagvårds-Marie.
Inget dolt nummer som ringde.
Ringde bara för att liksom kolla läget ordentligt.
En glad tjej svarade och sa att mina värden var jättebra?
VA?
Chockad, ja,
Första gången på hela behandlingen de håller sig som de ska?
Efter 3 veckor?
Är ju alltid 4 veckor emellan?
Har det ju vart redan från start?
Sen 9:e gången så repar det sig ännu snabbare?
Hm, skumt, men jag är glad!
Endast 2 ggr kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0